Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

Måndag!!!

Av Malin Johansson - 29 mars 2010 11:48

MÅNDAG!!!

 

jAHA ja,Då va det måndag igen,Tiden går för fort*Inget roligt alls*Man märker de så tydligt på barnen hur fort de går,Men HJÄLP herre gud de är inte bara dom som blir äldre,Jag blir ju med de*suck*Men jag känner mig som 22*l*Man blir ju inte äldre en va man gör sig till hihihi.Idag ska jag ut o leka med barnen i det fantastiskt tråkiga vädret Mmmm, Det ska ja göra.På med regnkläder på allihopp o ut o hoppa i varenda pöl vi ser*L*,Sedan in o dricka något varmt o äta en massa annkakor Mmmm Gottit.Vi är själva hemma idag jag o barnen fram till 20:30 gubben min ska på en kurs han.ÄLSKAR MINA SMÅ TROLL <3 Nu  vaknade Isaac får ta han Kram på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Johansson - 31 mars 2010 20:02

REGN!!!   Fyfy o åter fy,Känns som om man aldrig blir ricktigt nöjd,Men regn när man måste ut o man inte vill ut tycker vi inte om,Datan har kråglat här hemma så jag har inte kunnat skriva sedan i måndas,Igår hadde jag o barnen en hel dag med pic...

Av Malin Johansson - 26 mars 2010 09:12


FREDAG!!!   Ååå va gott med fredag,Varför längtar man så till fredagarna även om man är ledig?De är nog för att då är alla andra nära o kära med hemma  .Idag hörde jag inte väckarklockan, fattar inte jag hadde stält 2allarm som alltid men näää,SÅ...

Av Malin Johansson - 24 mars 2010 22:23

Här igen!!!   Se så ja nu fungerar datan igen ÄNTLIGEN. Jaja va här hänt här nu då? En massa Appuuu,men de är inget vi orkar skriva om nu.Idag va linusen hemma från skolan ja o han gick över till Johanna som va på östra tidigare idag för att koll...

Av Malin Johansson - 20 mars 2010 08:29


Lördag morgon!!!   Jaja då va här igen lördag morgon o jag vaknade på hellt fel sida av sängen,Rias gnällde om att han inte kom ner o jag tittade upp,Då hadde han hoppat upp o lagt sig brevid lille Isaac o kollade på Mobilen,Upp kommer man men de...

Av Malin Johansson - 19 mars 2010 14:41

Fy fan säger jag bara!!!   Inatt va de ingen rolig natt,Fast det började redan i går eftermidda då de känndes knasigt i hallsen,O inatt blev de bara jätte svårt att andas,Min lille Linus   vaknade av att jag andades konstigt o kom ut o fråga hur ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards