Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Malin Johansson - 24 mars 2010 22:23

Här igen!!!

 

Se så ja nu fungerar datan igen ÄNTLIGEN. Jaja va här hänt här nu då? En massa Appuuu,men de är inget vi orkar skriva om nu.Idag va linusen hemma från skolan ja o han gick över till Johanna som va på östra tidigare idag för att kolla bebben*l*De rörde runt igrytan lite för att se om förlossningen satte igång*l*Senare nu ikväll fick hon åka in igen för sammandragningarna va så starka,Nu sitter jag här hemma o har nästan bitit av varenda nagel Ajaja,Hoppas hon ringer snart eller skickar ett sms med ett gltt besked*l*Vi vill ju att den lilla ska titta ut nu juuu.Orkar igentligen inte skriva något vettigt idag o de har ja ju inte gjort heller förutom om min älskade lille gumma som nu är på sjukhuset Hoppas ni mår bra o att den lille snart tittar ut.Nu väntar sängen på mig får se om jag kan somna...Jo just de ja Patric har idag skrivigt på pappa papprerna idag så nu är han pappa på pappret med*l*Älskar dig Pusspuss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards