Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Malin Johansson - 26 mars 2010 09:12

FREDAG!!!

 

Ååå va gott med fredag,Varför längtar man så till fredagarna även om man är ledig?De är nog för att då är alla andra nära o kära med hemma  .Idag hörde jag inte väckarklockan, fattar inte jag hadde stält 2allarm som alltid men näää,SÅ linusen blev lite sen till skolan idag,Zackarias är hemma för näsan bara rinner o rinner lika dant på Isaac de är jobbigt man blir så hänig då,Men när vi endå är hemma passar vi på att toalett tränar Zackarias tog med glädje på sig kallingarna idag,Innan han han bara vägrat o de är ju ingen ide att tvinga dom,utan de kommer när de kommer Men vi får vell hoppas på att han blir blöjfri dagtid snart.Isaac ligger här brevid o jollrar o skäller på en Åsna i babygymet(hihi)Mammas troll de.Ikväll blir det frdas mys tillsamans med barnen eller med linusen för Zackarias brukar ha somnat innan,SÅ idag blir de Tacos o lets dance (eller hur de stavas)Efter de Solsidan*En ricktig toppen kväll*

 

Älskar min underbara familj puss på er

   Gubben min o lilla Zackarias 2 av mina   

 

 

Nä nu ska jag passa på att mysa med Isaac o Rias till €Räda Willy

Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards