Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Malin Johansson - 19 mars 2010 14:41

Fy fan säger jag bara!!!

 

Inatt va de ingen rolig natt,Fast det började redan i går eftermidda då de känndes knasigt i hallsen,O inatt blev de bara jätte svårt att andas,Min lille Linus   vaknade av att jag andades konstigt o kom ut o fråga hur de va med mig*l*Lilla hjärtat de är inte roligt att se sin mamma må så dåligt.Men han roppade på Patric o sa att han skulle komma upp för MAMMA MÅR INTE BRA.Patric kom o Zackarias där efter,Ojojoj de där va ju inte meningen hatar att visa att jag inte mår på topp till mina små,Men kunde inte göra något åt de.Patric kom fram till mig krama om mig o sa Så ja gumman de blir snart bra,Men fan va hämskt de är när man känner att man inte får någon bra luft man blir så matt o man får som typ träningsvärk i lungorna*Bläää*När andningen inte blev bättre o jag blev bara grinigare så ringde Patric till Sjukhusen som tur va hadde vi medecin hemma som jag kunde ta*Apppu*,Slapp åka någonstans.Efter 2tabblätter med ett antal min imellan så blev andingen mycket bättre o jag blev Dö trött,Men Patric satt hos mi tills jag nästan somnade trotts att han skulle upp typ kl 4 Tack hjärtat.Till slut somnade jag o vaknade igen då patric skulle upp till jobbet,Gjorde iårdning barnen o gick med dom till skola o dagis,Kom hem igen o sten slockna på soffan,Pratade även med patric en sväng som sa de att han kommer hem runt 11,Han mådde inget vidare alldeles snorig o jätte trött.De förstår jag.

 

O nu är han precis hämtat rias på dagis o ska ner till centrum för att handla lite fredagsmys,De blir som varje fredag o Linuisen får bestämma REVBEN med gott bröd Dricka o Chips o en massa kockos bollar-*l*   Idag ska jag ha en ricktig mys kväll med min underbara familj,ÄLSKAR ER

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards